27 Şubat 2012 Pazartesi

ADANA KILANLILAR DERNEĞİ YENİDEN FAALİYETE GEÇTİ

                  


 Adana Kılanlılar Derneği yeniden ayağa kalktı.

    2009 yerel secimlerinden sonra yeni yönetimle uzun bir süre faaliyet gösteremeyen ve akıllara Kılanlılar Dernegi ne oldu? Sorusunu getiren dernek 2012 yılının Şubat ayının 18 inde ilk kongresinde kapatma kararı alındı.Çoğunluk oyu kapatmama kararı ile yeni yönetim kurulu oluşturulmak üzere 25 Şubata ertelendi.  Bugün alınan kararda yeni yönetim ve yeni başkan adayı olarak ALİ BİLGİ önerildi. Çogunluk oyunu Ali Bilgi'ye kulanmasıyla yeni yönetim yeni üyelerinde katılımıyla kuruldu.Çıkan karar onaylandı ve 18 mart günü Adana'da Kılanlılar Derneğinin organize edeceği bir buluşma,tanışma ve kaynaşma için toplanılması üzere karar alındı.

 Dernek başkanı Ali Bilgi Kılanlıya Kılan'da değil gurbette sahip çıkmak adına bu görevi üslendiğini  istenilince her şeyin yapılabileceğini başarılmayacak hiçbir şeyin olmayacağını azmin ve istikrarın kalıcı olduğunu belirtti. Biz geçmişi geçmişe bıraktık bundan sonraki gelecek bizim için önemli olan başarımız Kılanlının başarısıdır, yolumuz açık olsun bize destek veren herkese canı gönülden teşekkürlerimi sunuyorum .




YÖNETİM KURULU
Daha görev dağılımı yapılmadı. Yönetim kurulu Salı günü görev dağılımı yapacak.
Bugünkü kararara göre  liste :

1.Başkan     ALİ BİLGİ
2.Başkan    HÜDAVERDİ BİRCAN
3 - FERİT   TAMER
4 - ALİ ÇETİNKAYA
5 - MUSTAFA YETİŞ

DENETLEMECİLER

1 - NECATİ ÜÇER
2 - HALİL AKIN
3 - BEKİR SAYAR

YEDEK YÖNETİM

1 - ALİ AKPINAR
2 - MEHMET DÖNMEZ
3 - MUSTAFA ÖZEL
4 - A.MELİK ÖZCAN
5 - SELİM GÜRKAN

YEDEK DENETLEMCİ

1 - SÜLEYMAN KARADAĞ
2 - HÜSEYİN ÇELİK
3 - BEKİR TAMER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAPABİLİRSİNİZ