8 Mart 2012 Perşembe

ULUKIŞLA'DA HİKAYE YAZMA YARIŞMASI DÜZENLENİYOR

 
Niğde'nin Ulukışla ilçesinde Milli Eğitim Müdürlüğü ilköğretim ve lise öğrencileri arasında hikaye yazma yarışması düzenledi.

Niğde'nin Ulukışla ilçesinde Milli Eğitim Müdürlüğü ilköğretim ve lise öğrencileri arasında hikaye yazma yarışması düzenledi.


Geçtiğimiz haftalarda başlatılan "Türkçemiz için okuyoruz, yazıyoruz" projesi kapsamında etkinliklerine devamı niteliğindeki yarışma sonunda dereceye giren hikâyeler bir kitapta toplanacak.


İlçe Milli Eğitim Müdürü Genç Osman Atılgan, okuyan, yazan ve düşünen genç nesillerin yetişmesi için bu tür etkinliklere önem verdiklerini söyledi. İkinci yarıyıl başlattıkları kitap okuma yarışmasının ikinci etabı olan "Hikaye Yazma Yarışması"nı okullarda başlattıklarını ifade eden Atılgan, "Konusunun serbest olduğu yarışmaya her öğrencimiz katılabilecektir. Her okuldan beş adet hikaye final için bize gönderilecek, bizim belirlediğimiz komisyonda hikayeler titizlikle incelenecek ve dereceye girecek öğrenciler belirlenecektir" dedi.


"Hikayeler kitap haline getirilecek"


Komisyon tarafından kategorilere ayrılarak belirlenen hikayelerin kitap haline getirileceğini belirten Ulukışla İlçe Milli Eğitim Müdürü Genç Osman Atılgan, "Yarışma sonunda dereceye giren öğrencilere kendi istedikleri ödüller verilecektir. Öğrencilere yazma alışkanlığı kazandırarak onların hayal dünyalarını geliştirmelerini sağlamak amacıyla düzenlediğimiz bu yarışmaya katkıda bulunan herkese teşekkür ederim" diye konuştu.
Kaynak:  iha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAPABİLİRSİNİZ